hej mitt vinterland, nu är jag här.

det har snöat mer och snön ligger tjockare på marken. jag tycker faktiskt att det känns helt underbart! 
jag längtar så himla mycket till jul (även om jag har fruktansvärt mycket julklappar att köpa). sen längtar jag så himla mycket till nyår och till hemavan. det ska bli så fantastiskt kul med härliga människor och min fina per. 

annars då? 
jag ska börja dra mig till skolan och få veta psykologiprovet jag gjorde i måndags och sen är det bara att tagga eftermiddag då det står en massa arbete på spel med påsarna. känner mig fortfarande lite stressad men. 
sen ska jag förhoppningsvis hinna på en promenad med hilli för att sedan ta det lugnt de som finns kvar av kvällen. 




förra året när jag tog en promenad hem från skolan. det var visserligen kallt som tusan men solen sken och himmelen var klarblå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0