får ursäkta. men ingen tillgång till dator ps: GOD JUL, i efterskott...

jag har inte haft tillgång till datorn, visst jag har kunnat blogga från mobilen men det känns inte alls lika bekvämt och tycker inte det är lika roligt. 

jag har haft en fantastisk julhelg i övik med min fina släkt. jag har myst alla dagar med min fina kusin Maja (2 år) och min underbart söta kusin Emil (3 månader). sedan har jag spenderat all tid till att köra skoter, spela spel, ÄTA MAT och bara haft det mysigt. Jag fick inte alls så mycket julklappar, tycker inte det är så värt att spendera en massa pengar på det...
men jag fick iaf: paradis chokladask, presentkort på H&M, en tröja, sockar, alkohol(haha,svårt att förklara varför..),
fina örhängen, presentkort på iksu spa (tack älskling), smink från make up store och en tavla min syster målat. 
sen fick jag pengar av mamma och pappa in på banken också. det är faktiskt bättre än att få en massa prylar, att spara känns samtidigt så bra också. 

annars då? 
ja, idag är det måndag och jag har INGA planer för dagen. tänkte duscha och göra alla viktiga tjejsaker. sedan tänkte jag bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer. ska dessutom försöka städa mitt rum och börja tänka vad jag ska ha med mig för saker till hemavan då jag far dit på torsdag. 
i vilket fall hoppas jag alla har haft en UNDERBAR jul med massa mys. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0