att alltid kommer ordna sig för jag får somna bredvid dig.




jag försöker vara stark, jag försöker klara mig
men sängen känns så stor här utan dig 
jag undrar hur du mår 
och om du tänker på mig nu
i mina tankar finns det bara du

och jag vet, jag vet
att jag inte fungerar utan dig 
och jag vet, jag vet
att allting kommer ordna sig
om jag får somna bredvid dig

dagen är okej men på natten blir det svårt 
ensamheten slår emot mig så hårt 
jag klarar ingenting och allt jag gör blir bara fel
jag känner mig så obekväm och stel

och jag vet, jag vet
att jag inte fungerar utan dig 
och jag vet, jag vet
att allting kommer ordna sig
om jag får somna bredvid dig




finns inget som klår att få sova med världens bästa per. 
önskar han var här nu. sängen är så stor...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0