älskar livet. fast inte förrän om 8 timmar

godmorgon...... 
alltså frågan är hur trött det är lagligt att vara? 
efter idag har jag iaf tagit jullov i mitt huvud. har prov och ja känner mig faktiskt inte alls speciellt förberedd.. eller visst jag har pluggat men då är frågan hur mycket jag egentligen kan? har inte ens orkat förhöra mig eller något sådant för att se efter... 

iaf. idag ska ja försöka fixa de sista med julklapparna också. det är en del som måste ordas och de är en del som inte är klart. igårkväll hade jag världens bästa rim till en av mina julklappar i huvudet men tänkte att jag lär komma ihåg det till idag. om jag kommer ihåg? neee det gör jag såklart inte.

aja. tagga jullov om ca 8 timmar då. vi ses då. för jag orkar inte med livet innan de är över. tack och hej 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0