åååh, detta eviga plugg. snart är det jullov

jag har faktiskt pluggat en del. orkade inte sitta och göra ingenting när det inte heller fanns något bra på tv. 
jag väntar mest nu på att hämta upp per och sen fara hem till honom. är sjuk trött men det ska nog gå bra iaf. lite tagg musik i bilen och ja är som ny. 

tog en riktigt skön dusch nyss också. kände att ja behövde värmen från vattnet och att bli lite piggare innan ja drar mig ut med bilen. har dessutom varit duktig och skottat en del ikväll. lite styrketräning faktiskt.... speciellt när snön har blivit blandad med regn. den blir HÅRT packad och fick använda en spade mest för att få upp snön. känner redan av lite träningsvärk i armarna. whey;)

imorgon står innebandy på schemat. ska kika när ersboda möter guif. 
sen på kvällen ska jag skriva klart projektplanen och börja plugga på både rättskunskapen och samhällskunskapen. nu jävlar ska ja trycka i det sista som är kvar. finns ingen anledning att chilla. 
ha en fortsatt bra helg alla fina. 





ni som inte varit på norrmjöle golfrestaurang och inte vet hur det ser ut så är det himla mysigt. och nu hade dom verkligen varit duktiga och gjort ALLT så himla julmysigt. jag har tidigare inte haft någon julstämning alls men nu börhar det faktiskt kännas i kroppen:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0