man blir intresserad av utsidan men förälskad i insidan

okej nu är det skärpning. nu ska ja bli riktigt bra på det här!! 
ja behöver skriva av mig en massa ibland men gör det aldrig 

iaf. idag har varit en väldigt lugn dag. chillat i soffan, inventerade imorse där vid 06.00 med hillbert och så. sen på kvällen blev det fotboll med samma brud. 
i vilket fall så har jag blivit störtförälskad i en lägenhet som mamma visade mig idag. blev så himla sugen på att flytta dit. det är liksom min dröm just nu. tänk er ett hus som är fult på utsidan men underbart på insidan? 
det är ju perfekt! att man inte ska dömma efter utsidan! 

hoppas alla haft ett bra sommarlov förövrigt. snart börjar skolan igen och då är det bara att hålla i hatten och köra. 
sista året på gymnasiet, here I come.... 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0