påsklov, jag älskar godis

nu ligger jag i sängen och ska väl sova på en liten stund. känns väldigt märkligt att jag ligger själv i sängen men ja får tåla det just nu för snart är det helg vilket innebär en massa mys. 
jag har dessutom massa skolarbete till fredag. svenska uppgift som ska in och en massa dryga historia frågor som ska in.... jag är redan less på allt. tur att der är påsklov snart!!! 

idag var baby på halkbanan och jag är helt säker på att det gick hur bra som helst. 
var och övningskörde idag jag med men med mami. dock bara till affären och tillbaka men mamma var helt ställd över hur duktig jag var på att köra bil då hon aldrig tidigare varit med när jag kört. hahaha var lite kul att se henne osv! 




lite blandade bilder från i helgen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0